17 June 2009

SUBMIT ARTICLE: Job Vacancy and Career Website is a quick free Indonesian job search website that perform a quick job vacancy search within the latest job listing for your career development and giving job seekers access to an enormous range of employment opportunities and job vacancies for free of charge. Engineering, Transportation Lowongan Kerja SUPIR / Driver , SATPAM / Security di Medan Tahun 2009

Name: PT. GEMILANG INDAH SENTOSA
Email: PT. GEMILANG INDAH SENTOSA
Title: Job Vacancy and Career Website is a quick free Indonesian job search website that perform a quick job vacancy search within the latest job listing for your career development and giving job seekers access to an enormous range of employment opportunities and job vacancies for free of charge. Engineering, Transportation Lowongan Kerja SUPIR / Driver , SATPAM / Security di Medan Tahun 2009
Article: LOWONGAN KERJA
Dibutuhkan Segera :

SECURITY

Syarat-syarat :
1. Pria, tinggi badan min. 167 cm
2. Umur min. 20 – 30 tahun
3. Pendidikan min. SMU/sederajat
4. Diutamakan yang belum berkeluarga
5. Bersedia ditempatkan di wilayah Medan dan sekitarnya

PEKERJA PABRIK

Syarat-syarat :
1. Wanita
2. Umur min. 17 – 34 tahun
3. Bersedia tinggal di Mess
4. Pendidikan minimal SD
5. Membawa Surat Keterangan Sehat

DRIVER

Syarat-syarat :
1. Pria, berpenampilan menarik dan jujur
2. Pendidikan min. SMU/sederajat
3. Diutamakan yang belum berkeluarga
4. Umur min 20 – 30 tahun
5. Minimal memiliki SIM A dan SIM C
6. Bersedia ditempatkan di wilayah Medan dan sekitarnya

Lamaran ditujukan kepada :
PT. GEMILANG INDAH SENTOSA
Jl. SM. Raja No. 350 A & B (Depan Isuzu Astra)
Ruko Capriasi Lt 2 Medan
Lamaran diantar langsung paling lambat tanggal 20 Juni 2009 pada jam kerja
--
Visitor Ip: 114.58.68.216

1 comments:

PC Diagnostics said...

Thank you so much for your good post.
Registry Cleaner

Post a Comment

Any Question? Please Write U'r Comment below

Alexa Rank